Saturday, 13 August 2011

bulan puasa~

bulan ramadhan ni,rezeki mmg melimpah ruah...waaa...sya bersyukur dgn semua ni...
target ak mau diet..nak kurus ma~tp bile tgk dan perhatikan dr puasa pertama hingga ke-13 ni,aiyaa..peratus mau kurus,manyak rendah ma~~
menu hari ni just....satay,masak lemak ikan pari....
then blik dr bazar,ad murtabak...acu bg...then kul 8.30,kwan mak dtg bg rendang ayam...kemudian klu 10.00 td kwan mak lg sorg dtg bg nasi minyak,ayam masak merah dan bubur lambuk 2 bekas....BANYAK NYE~~~~~...kt rumah ni,just ad abah,mak and aku je...3org nk mkan byak tu????-__-"
klu x makan??membazir...org dh bg...how2??dalam dilema...kahkahkah..
thanks kpd jiran+sedara+kwan my mum yg rajin bg makann..dianggrkan tiap2 ari aku akan dpt makann percuma...fikir balik...Alhamdulillah..syukur sgt,rezeki yg Allah s.w.t kurniakan kt aku dan keluarga ak...cube tgk negara luar..sampai mati akibat kekyuranagn makann..kurng zat..ak ni??mengembang je..sihat....
aku ad simpan 1 cita2..hope aku dpt realisasikan la...dan hope aku x lupe dgn hasrat aku ni,bila ak dh dpt bnda yg ak inginkan...=)..bantu aku Ya Allah...sekrg,ak x da ape2 kemampuan nk tolong org2 susah dgn duit...Doa je yg mampu ak smpaikan...=)...

No comments:

Post a Comment