Sunday, 14 August 2011

wat is love??

ha!..benda ni mmg buat ak serabut dr dulu smpai sekarg...mandi wangi2,mkan semngat..kenyang!..study rajin TP X FOKUS..haha..senyum sorng2..mood ari2 hapy...tiap2 masa tgk Hp..b4 sleep tgk hp,bgun tgk hp...
bnda2 di atas akan cube ku elak bermula dr awal thun lepas..sbb aku bukan seorg yg faham akan perasaan sendiri...perasaan org la susah nak faham kan???mane yg ikhlas mane yg x..susah la...s0,elakkn la ye huda oii dr semua ni..hahaha

aku bukan jenis memilih..kaya ke susah ke..xkisah..hensem ke tak...lg x kisah..yg penting,hati aku dpt terima die..buat stakat ni,ak minat org je,org tu kaya..cet!!..ak mata duitan ke???mane ad l0rh..ak minat dulu..tetibe dh minat bru tau yg die ada kete la..mcm2 la..hehe..susah la nak cari org yg dpt terima kita seadanya..-___-"
sbb sekrg ni,ak mmg susah gler nak caya org..susah sgt..xkisah la tua ke muda,kaya,miskin,pmpuan ke lelaki...dunia sekrg penuh dgn permainan manusia yg pntingkan diri,yg pntingkan duit dr kebhgiaan...yg pentingkan dunia dr akhirat.....biaq la org ckap ak pmpuan xmoden ke..ape ke..yg pnting,aku nak jd seorg prpmpuan yg di redhai di sisi Allah...=)

No comments:

Post a Comment