Sunday, 29 January 2012

toinkk~

mlm ni AJL right??
penyanyi yg ak benci dan ak xleh dgr walaupun lagu dia adlah yuna!!!..aggrrrrhhhh..ak anti yuna...
sory la cik Yuna,ak terbenci ko sbb ak bnci someone yg kononnye mcm Yuna...buueeekkk(muntah hitam)..nightmare!!!..stop talking bout Yuna...n0w,talking bout me!!..
yeaaa.
~im  try to do the best in my life
~im try to thinking  +tive pd setiap yg terjadi
~saya cuba untuk menghappykan diri walaupun dlm keadaan EMO..yeaah~
~saya cuba jadi seorg yg sgt dihargai+berguna pada semua org(org yg ak syg je! ok~)
.....................................................................................................................................................
~I LOVE MY SELF~

~my sis~

Friday, 27 January 2012

b0red~

comey3..anak sape la ni..=D
wallpaper yg ak buat sndiri..this seliper adlah my new seliper..heeee 

only u~ 
cik Remy Musher, anda mmg nak kena!!..mcm mane nk edit skype jd gni?????..bhaya2..

Thursday, 26 January 2012

life~

"What do you do when somehow inside of you,
You know that you are loving the wrong person 
but your love is so strong that you can't let go 
and you prefer accepting life a it comes.

After all we are only here for a while..
The real life starts when we are no longer in this world.
People we meet or we stay with will soon leave you.
The real life is the life after"

Monday, 23 January 2012

i love my family~

hoh0,td p ziarah nenek sblah abah kt sg.panjang(jln p tanjung malim tu)...dkt je kg ak....after p ziarah nenek,singgah sg,besar sat....tgk2 baju,then my mum berkenan kt baju tu..trus la shopping tuk raya(baju raya pertama)...= ="
~1st,bju tu ak nk buat nju kurng kedah...hehe...tau kan???
dan ak sgt sukakan alam semula jadi...tgk langit,tgok pokok..aman je~cube tgok manusia.perrgghh...serabot...sbb tu,ak suke duk kg..hehe,kpd my bakal suami(entah sape2 tah), saya x mau duduk bandar..sya nk duk kg!!!!!....

Friday, 20 January 2012

tonight~

hoh0..mlm ni blik kg ma~selangor..pejam celik,pejam celik..dh habis sem 3..(waiting 4 da result..tuttttttttt)
apa yg ak nk buat blik ni??
1)makan smpai gemuk
2)tgk tv smpai lebam
3)on9 smpai bil letrik rumah naik..(sory abah dan ibu,bukan selalu)..
4)gosip dgn adik..
5)jumpe nenek!!..suruh nenek masak..sedap!
dlm cuti sebulan ni,ak nk relex gler,,xnk fikir sbrang maslah yg melanda skrg ni...sbb rumahku adlah syurga ku...=D

Wednesday, 18 January 2012

last paper~

hoh0..19/01.2012...
last paper final sem 3...circuit II..hopefully berjalan dgn lancar sbb ni atuk kepada mua killer paper...
nampak mcm senang,tp bila analysis circuit,mcm nak tercabut otak...dan tekanan akibat circuit mmg hebat..otak cm nk tercabut..sbb tu ak kna relex je....malm ni kna tidoq awai and wake up awal pagi esok..
dr ak stay-up dan tension+xmasuk ape2..baik ak tido kan??kan??kan??..good night
wish me luck!!=D

Tuesday, 17 January 2012

semlam 1 ribut telah melanda kelas ST...entah ap2 tah...ak kna libatkan diri,sbb 2 pihak yg bergaduh ni,dua2 kwan ak...so,ak kna dgr dua2 luahan hati dan ak tidak menyokong mana2 pihak..ak just bg nasihat dan perdamaian adlah jlan yg terbaik kan????

Sunday, 15 January 2012

2.00am~

hoh0..hari ni,2.30pm exam instrumnt...good luck!!!

Friday, 13 January 2012

b4 study....

b4 study...2 bnda yg sgt penting kna buat..
1)mandi
2)minum kopi 1 cawan..
3)going to the toilet dan melakukan proses pembuangan bhan..
lepas 3 bnda ni ak buat,dgn slumbernye ak boleh pecut study berjam2...hoh0!!..

dear blog~

im too buzy dgn study..serius,penat sgt...sem ni mmg teruk la..alhamdulillah,tinggal lagi 2 paper..isnin dgn khamis..then jumaat ak dh dpt blik selang0r..hoh0..
xsabar nak rehatkan diri dr keserabutan hidup kt UniMap ni...dgn perangai kwan2 yg merimaskan...dgn study yg soo hard!..
selera makan ak terus merundum waktu study week ni..(rase mcm dh kurus skit pun ad)..akahss~~><
selama 3 sem ak berada di UniMap ni,terlalu byak benda yg ak belajar..pengalamn mengajar kita menjadi lebih dewasakan...
Yap!sem ni ak mmg byak diam,bila ak marah+tak puas hati dgn org...ak mmg x membangkang ape org buat walaupun bnda tu ak x stuju...tp..hati mmg sakit sgt....

Wednesday, 4 January 2012

math III

hoh0..8.30pm,1st paper tuk sem ni math III...
Ya Allah,bantulah aku dan kwan2ku dlm menjawab soalan math pd malam ni..amin