Tuesday, 27 March 2012

mengarut part10

skrg pukul 4.12am....mata masih membulat tp otak dh mula slow...signal???ada sdikit perkembangan..ak dah tau ape yg aku tak tahu...so,ak perlu tahu...dan bgaimana untuk ak tahu???ikhwan,i need u now...*sbb dh x de org lain..*tauching semlm,tolak tepi sat...susahkan nk cari partnerr blajar.dr sem 1 smpai skrg,ak hanya boleh study dgn ikhwan je..dgn org lain,mmg susah..susah ak nk fham ape yg org tu cube ajaq ak..da ak jugak x pndai nk ajaq org lain...
b4 tu,aku hanya mampu berkata "sory" to ikhwan girlfrnds, merangkap my ex bff..sbb ak x dpt approve fb dan aku juga terpaksa mmblok anda atas sbb2 tertentu yang anda pun tau...ni la jlan yg terbaik tuk kita semua..dan aku perlu jaga hati ak,yg mmg dah hancuq berkecai ni...dan tolong la,jgn ganggu hidup ak sekrg ni...aku lebih selesa menjauhkan diri...sbb aku tak rela disakiti lg..tQ
*poyo je ayat di atas...huhuhu
good luck for my signal test tomorrow...try the best..n0w,time to sleep...and insyaallah ak cube membangunkan diri pada pukul 6.30am,solat dan smbung my study...=D

No comments:

Post a Comment