Sunday, 15 April 2012

akhirnya...

aku sampai di kolej kediaman UniMap Kg.Way....yeea!mcm tak caya cuti yg indah dan membahagiakan aku sudah habis...dan sekrang...waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!xmau blik UniMap..=(
nasib td Edmund duk belakang ak waktu kt bus..=,,-...bodoh pye peraba!
*baca dgn nada yg mendatar...
mcm biasa,bermulalah rutin harian ku sebgai seorng pelajar yg pemalas(tp bdak kelas,ingat ak ni hebat sgt)...ape2 tah!...esok bgun pg,tggu bus pukul 9...kelas di kampus alam,Pauh..yg sgt jauh...
menaiki bus yg cantik,klu dpt bus sek yg buruk,ak rase nk mati sbb air-corn die mcm exzos bus...
kemudian,duduk dikerusi2 kuliah yg empuk berwarna biru...aku rasa nak tido,malangnya pereka kerusi tu bijak,cipta meja tu kecik dan jauh dr kerusi..deemmm~~
dan macam biasa juga,Perlis umpama padang pasir yg tak ada pasir..panas giler....tanamlah kaktus banyak....
ya!skrg ak lepas mandi,tp mcam tak mandi...mmg panas...
saya rindukan rumah saya di Sekinchan,Selangor Darul Ehsan..=(

No comments:

Post a Comment