Monday, 30 April 2012

hi bulan Mei..

1) 1 bulan lg b4 final exam untuk sem 4
2) 1 bulan untuk siapkan mini project micro controller-robot
3) all test 2,berlaku dlm bulan ini..
4) lab test pun sma..
5) tak ketinggalan long report for lab...=(
6) tidur sya akan berkurangan mulai skrang..
7) puasa gnti lg 1 hari tak byar..=,,=
8) lesen P moto+kete ak berakhir pd 13mei...tp,ak dah lupe mcm mane nk bwak kete..zzzzZzZz..
9) dan juga umur aku akan menjangkau 21 tahun..*mcm tak cya,ak dh tua..dosa byak,pahala??
10) dad,miss u...
11)my fon rosak lagi-mp3 tak leh guna bila cuck earfon...
fuh!...stress tau arini,sbb tak tau nk buat ape..ak tak leh duk diam je,otak jem,kepala ting tong..
sya mggu hari bermakna iaitu 16 mei..hari kematian pun sudah dekat kan??
tp dlm masa yg sma,apakah kejutan yg bakal ak dpt pada hari lahir aku?????..
forget it huda...hah!!..nk emo sat..
2 ari ak geram dgn kwn laki ak(same class waktu kt matrik)..sibuk sgt pasal hidup ak..sibuk nak tau ak kapel dgn sape,mmg sibuk la dgn hal2 peribadi ak..tya itu,tya ini...aku tak suke ko la..dthun lepas,dah la mintak kapel dgn ak sdangkan waktu tu die tgh kapel dgn awek die yg duk menyerang ak kt fb...bodo...*uooppsss~

1 comment: