Tuesday, 10 April 2012

makanan..

bila dh dinamakan cuti sem,aku akan qada' tidur dan makan..tido dan makan...mkan dan tido...
hari ini je,
8.00am-sarapan,mkan kuih 4ketul...
11.00am-makn 2 keping roti canai..
12.30pm-makan tgh hari...
berehat2..bukak petiais,kunyah tembikai aje kejenye..
6.00pm-mkan ptg(nasi la yea)...
dan malam..pasti aku akn menguyah sesuatu....bila duk rumah,aku tak tau bila aku rasa lapo...*sgt teruk di situ...dan merasakan diriku semakin mengembang...zZzZzZzzZzz~~~
bila dirumah--->tiada istilah diet,masa tuk membesarkan badan...then bila dh blik Perlis--->automatik diet berlaku tnpa disedari sbb oowwhhhh..aku kurang selera mkan,terutamanya maknn malam..tak selera..(kecuali burger daging/kntang gorng/kuew tiau kung fu).....dan sekarng aku perlu mengurangkan mkknn segera...
*lebih baik,ak byakkan mkan biskut....Fast food sgt2 bahaya lee....
ak bru dpt info,bhawa burger Mc.D mengambil masa semlam 2 thun untuk dicerna...kalau mggie,seminggu je~
nasib aku tak suke mc.d..hehehe...

No comments:

Post a Comment