Tuesday, 19 June 2012

20/6

yeah!malam ni....balik kampung..ooo..balik kampung terus cuti raya...puasa kt rumah..glrr syok la!!..
semangat nk balik tu mmg berkobar2 lah...tp sungguh malas nk packing smua barang and angkut p stor...
sungguh byak dan berat...buku sahaja dh penuh 1 bagasi yg pling besar+1 kotak...brang2 merepek seperti baldi,kasut,bekas2 biskut,bekas2 botol air,raga,beg2...1 beg besar...baju?????ak cuba sedaya upaya menyumbat di dalam bagasi yg sederhana dan perlu di bawa pulang kerumah..
kalau la ad skendal/bf kt sini,sedap gak ak buli suruh angkat beg2 ak p stor yg jauh gler tu!...tak larat kot..sumpah berat gler bagasi yg penuh dgn buku tu...1 buku,page beribu...dan darab la dgn buku ak dr sem 1...blum lagi note2...
nak kemas barang pun ak stress..berfikir,mcm mane ak nk had kan brang2 ak supaya muat dlm 2 beg besar...tp mlangnya skrg ni,dh ad 2 beg besar,1kotak..baldi2 tak kemas lagi..masih ada baju kt ampaian yg ak bru basuh malam td mggunakan mesin basuh yg gler(tak spin baju ak..ggrr)...
tetibe skrg ak rase nk mkan aiskrim cornetto love..ha..ha..ha...tp malangnya kedai tutop la plak...
bila ak stress,makn aiskrim coklet..sedap u~~~><
..................................
pelik yea klu ak single??.. ha..ha...ha...tp kwan2 yg rapat tau la ak mcm mane kan....bukan tak caya pada lelaki,tp ak tak nk jadi bodoh sebb cinta..cinta pada kekasih yg sgt poyo dan ego smpai mintak kaki...buta sbb cinta yg agak bangang...biasala kan,kwan2 ak smua kapel..jd,byak la cite2 yg ak dgr..ha..ha...ha......
klu pakwe diaorg tu,bf ak..mmg GOOD BYE la..
1)ak benci laki yg tak reti berdikari...
2)ak benci laki yg suke marah prempuan+tak reti kwan emosi sbb prmpuan mmg Allah ciptakan dgn penuh emosi dan lelaki tuk mengawal emosi mereka.
3)ak benci lelaki yg kapel,sbb dia tgok pmpuan tu mendatangkan byak faedah kpd dia..contohnya,kapel just tuk siapkan asgmnt,kapel sbb pmpuan tu pandai...kapel sebab kaya,duit
4)ak benci lelaki yg tak reti buat keputusan dan bergantung pada prpmpuan..dan juga tak bijak membuat keputusan.. buat sesuatu just tuk diri dia sendiri....
5)ak benci lelaki kedekut dan merokok...klu kedekut,mmg ak kikis bg habis la duit korang..*emo
6)ak benci laki yg buat pmpuan nangis..dan tengking prmpuan depan2 dan tak jaga maruah perpmpuan...
7)dan lelaki yg gatal+bermain kayu 10 di blakang+kasanova+playboy+bajet hot..puiihh...
ha,,ha...ha...terlepas gak emo ak kan..ni smua,ciri pakwa kwan2 ak yg mmg mintak kaki kalau jd bf ak..huh!!
dan ak sgt tabik dgn kwan2 pmpuan ak yg sgt sabar dan dpt bertahan dgn perangai2 lelaki ni...huda tabik sama u all..sgt sabar..compare dgn diri ak yg agak panas dan emo dan garang..kot..zzzzzzzz

No comments:

Post a Comment