Tuesday, 5 June 2012

aku dah bangkit awal....ak dh mandi awal....
tp harini ak tak minum kopi sbb ak puasa nazar...
ak nazar,if ak dpt slip exam,ak puasa.....

tp masih tidak ada mood nk study...dh berjam2 ak duk atas meja study..
bukak note,pegang pencil..highlight note, tapi....
apa pun tak masuk dlm otak ak yg bijak dan comel ni...=,=

rumah ak kt Kg.Way ni mmg berhantu skit...dr sem lepas,ak sgt2 malas dan tak de mood bila study kt rumah..
tp bila study kt libry atau dewan,boleh plak fokus...ayyooo..
kan senang kalau study kt rumah kan..zzzzzz
btw,mlam td ak mimpi somthing yg buat ak nangis dlm mimpi tu dan........ah!abaikan...redha je dgn ape yg terjadi..
study week-----> 4 hari lagi...^__&

No comments:

Post a Comment