Saturday, 4 August 2012

pittss~

pejam celik,kelip2 mata dah puasa ke-15..tinggal lg 15 hari je lg..tp rasanya tahun ni just 29 hari je puasa...kalau tak silap lah..
alhamdullillah,harini dpt berbuka puasa di rumah nenek yg tercinta,..cuma abah je tak da td,p kenduri rumah jiran...dan yeaaa!akhirnya dpt gak makan lontong my mum..sedapnya!!!...
acu plak masakkan daging masak merah,jelatah timun..klu tak,siap nk masakkan nasi minyak,tp mak ckap tak pyah le..hehehe....
esok nk p shoping2 raya skit..nk cari kasut raya lah...bju raya smua dh siap..
tema ungu lagi ma~sbb bju melayu abah ungu,so kami ikut warna baju abah..just beli kain kosong,dan kain batik ungu dijadikan baju kurung..simple je..tak mmpu nak beji baji yg berbatu2,bermanik,bersulam mcm datin2 pakai tu..ahakzz><
ha..ha...ha...dan belum lagi raya,dh ad yg mintak duit raya kt ak.bru keje sementara...
1st yg mintak,student ak la..kelas thun3....."ustazah2,nnti nk duit raya.30sen pun tak pe"...
sampai rumah..my adik yg gediksss.."along,kena bg duit raya kt adik"...
setakat rm1 tu boleh la..ha..ha...ha......
ooooooo..1 bulan sebelum semester ke 5 bermula dui UniMap...good luck tuk diri sendiri...
bersiap sedialah anda untuk menyerabutkan otak,men"stresss"kan diri,dan menggemukkan diri anda kembali..
skarg ni rasa mcm dh kurus or seluar jeans tu yg mengembang???????????

No comments:

Post a Comment