Monday, 21 April 2014

mmg betul HATI CUMA SATU...
tp hati yg satu boleh smpan pelbgai perasaan,pelbgai rasa, dan pelbgai org di dlamnye..
kita plak sbgai manusia mmg tak akan tau ape yg ada dlm hati org lain...
kdang2 mulut ckp lain,tp hati ckap lain...kdang2 ak pun mcm tu..ckp lain,tp hati lain..fitrah manusia..
bila tgok persekitran aku,keliling ak..ak mmg takut nk percaya kt org...sbb hati ak cume satu,dan hya sorng je yg boleh masuk...
tgok org,kdang2 dh tunang,tp pasang skandel lain,.yg dh kawen pn ad buat gitu..tmbah pula yg bru couple...
aya..manyak pening ooo pikiq benda ni...dan manyak takut sgt...
pmpuan ni,selalunya emosi terlmpau..ak ni blagak je cool,toya...padahal hati ni susah nk duga...
sbb tu ppuan susah nk buat keputusan...sbb tu juga ktua kluarga adalah lelaki...=)

Saturday, 19 April 2014


I won’t give up on us
Even if the skies get rough
I’m giving you all my love
I’m still looking up

 I won’t give up on us
God knows I’m tough, he knows
We got a lot to learn
God knows we’re worth it

Wednesday, 16 April 2014

my big mistake in my life

tak tau nk mulakan mcm mne...masa tak boleh diputarkan kembali..
org slalu ckp,"bila sesuatu benda telah pergi dr kita,bru kita sedar bernilainya ia pada dr kita"...
ak buat tanpa fikir pnjang,tanpa fikir perasaan org..tanpa fikir apa yg bakal jadi..
dua hari lepas,bru ak betul2 sedar betapa sygnya dia kt aku sblum ni...betapa dia berharap kt aku..bertapa tinggi usahanya kt aku...tp ak x sedar sebelum ni..mmg seblum ni,dia x penah pun ungkap perkataan sayang tu..smlm bru ak dgr dia ckp..tp smua dh terlewat..itu dulu..bukan skarg..
2 tahun lebih kenal..klu bulan puasa ni,dh masuk cukup 3 tahun..bukan msa yg singkat...
aku dh tak tau nk buat ape..smua dah terlambat...sgt terlambat...
apabila dia mengatakan dia telah menemui pengganti aku...dlm msa 3 bulan,awk dpt pengganti sya..100% dpt ganti sya dlm hati awak...
tak guna nk ckap hati aku sedih skrg ni...
benda ni ak sedar bila ak terbaca 1 post,yg mnyebbkan lutut ak jadi lemah,badan ak menggeletar..klu ak dlm keadaan berdiri wktu bca,confrm ak terduduk...wktu tu bru ak sedar,kenapa perlu ak rasa mcm ni klu ak x syang dia???..spptutnya ak x rasa ape2...tp ape yg ak hadapi berlainan dgn yg ak sangka...tetiba hati jadi sakit...
ak ingat,dgn membuat kputusan supaya dia melupakan ak, aku dpt fokus study(1sem lagi nk habis) dan dia fokus dlam keja..benda yg ak fikir waktu buat kputusan tu ialah kami mesti kukuhkan diri sndiri dlu..dan bila ak dah hbis bljar,dh keje...aku sendiri yg akn jumpa dia...
dan 1 bnda yg ak nk buat,wktu konvo nnti ak nk dia tgok ak genggam ijazah..sbb lebih 2 tahun ni,dia antara yg byak bg ak semangat ak study selain ibubapa aku..wlaupn jauh,tp aku rasa dia dekat sgt...
tp......smua dh terlambat....
tak guna membebel byak2...ak bukan dpt dia blik pun...=')
"terima kasih dan sya minta maaf byak2 amer..klu amer terbaca post ni,sorry..bukan niat sya nk blok fb amer..tp sya x kuat nk hdap smua ni dlm msa terdekat...sorry,smlm amer xkeje,msti sbb sya buat amer rungsing kan?..
pesann terakhir,solat jgn tinggal,selalu baca Quran wlaupn sibuk mcm mne skali pun..jdi ank yg baik buat abah dgn ma...
jaga kesihatn,jaga pemkanan,kena rajin bersukan tp pastikan main elok2 jgn smpai tercedera mcm slalu,kaki terseliuhla,tgn skit la....huhu..amer cepat sakit+demam+selsema..
xpa,sya spptutnya xperlu risau sbb dh ad org lain yg boleh jaga amer dgn lebih baik kan...=') "
terima kasih...sya x kan lupakan anda,dan harap awk pun tak lupakan smua kenangan swktu perkenaln kita..ingat nama sya yg pelik ni..=')

no title~

yuna sudah temasuk slah satu artis yg lagunya selalu dimainkan dlm mp3 aku...

"I Want You Back"~YUNA

I'm still up it's 4AM,
I don't know what to make of today
If I'm doing something right,
Why does every bone inside of me ache

I don't know if I'm worth it,
Maybe we were perfect
I really need to call you tonight

Cause I just thought I should let you know
I want you back
Feeling like I did something wrong
I want you back

It's giving you a heartattack
I hate myself for doing that
You're the best thing I ever known

Hey, I've been going back anf forth
Then I miss you more and more everyday
I keep writing all these words,
In my head so I know what to say

I don't know if I'm worth it,
Maybe we were perfect
I really need to call you tonight

Cause I just thought I should let you know
I want you back
Feeling like I did something wrong
I want you back

It's giving you a heartattack
I hate myself for doing that
You're the best thing I ever known

Close my eyes and hold my breath
Hoping that we pass this test
Trying to believe that it's not over

Don't know why I couldn't see
You're the only one for me
I don't really want this to be over

Cause I just thought I should let you know
I want you back
Feeling like I did something wrong
I want you back

It's giving you a heartattack
I hate myself for doing that
You're the best thing I ever known