Monday, 21 April 2014

mmg betul HATI CUMA SATU...
tp hati yg satu boleh smpan pelbgai perasaan,pelbgai rasa, dan pelbgai org di dlamnye..
kita plak sbgai manusia mmg tak akan tau ape yg ada dlm hati org lain...
kdang2 mulut ckp lain,tp hati ckap lain...kdang2 ak pun mcm tu..ckp lain,tp hati lain..fitrah manusia..
bila tgok persekitran aku,keliling ak..ak mmg takut nk percaya kt org...sbb hati ak cume satu,dan hya sorng je yg boleh masuk...
tgok org,kdang2 dh tunang,tp pasang skandel lain,.yg dh kawen pn ad buat gitu..tmbah pula yg bru couple...
aya..manyak pening ooo pikiq benda ni...dan manyak takut sgt...
pmpuan ni,selalunya emosi terlmpau..ak ni blagak je cool,toya...padahal hati ni susah nk duga...
sbb tu ppuan susah nk buat keputusan...sbb tu juga ktua kluarga adalah lelaki...=)

No comments:

Post a Comment