Wednesday, 16 April 2014

my big mistake in my life

tak tau nk mulakan mcm mne...masa tak boleh diputarkan kembali..
org slalu ckp,"bila sesuatu benda telah pergi dr kita,bru kita sedar bernilainya ia pada dr kita"...
ak buat tanpa fikir pnjang,tanpa fikir perasaan org..tanpa fikir apa yg bakal jadi..
dua hari lepas,bru ak betul2 sedar betapa sygnya dia kt aku sblum ni...betapa dia berharap kt aku..bertapa tinggi usahanya kt aku...tp ak x sedar sebelum ni..mmg seblum ni,dia x penah pun ungkap perkataan sayang tu..smlm bru ak dgr dia ckp..tp smua dh terlewat..itu dulu..bukan skarg..
2 tahun lebih kenal..klu bulan puasa ni,dh masuk cukup 3 tahun..bukan msa yg singkat...
aku dh tak tau nk buat ape..smua dah terlambat...sgt terlambat...
apabila dia mengatakan dia telah menemui pengganti aku...dlm msa 3 bulan,awk dpt pengganti sya..100% dpt ganti sya dlm hati awak...
tak guna nk ckap hati aku sedih skrg ni...
benda ni ak sedar bila ak terbaca 1 post,yg mnyebbkan lutut ak jadi lemah,badan ak menggeletar..klu ak dlm keadaan berdiri wktu bca,confrm ak terduduk...wktu tu bru ak sedar,kenapa perlu ak rasa mcm ni klu ak x syang dia???..spptutnya ak x rasa ape2...tp ape yg ak hadapi berlainan dgn yg ak sangka...tetiba hati jadi sakit...
ak ingat,dgn membuat kputusan supaya dia melupakan ak, aku dpt fokus study(1sem lagi nk habis) dan dia fokus dlam keja..benda yg ak fikir waktu buat kputusan tu ialah kami mesti kukuhkan diri sndiri dlu..dan bila ak dah hbis bljar,dh keje...aku sendiri yg akn jumpa dia...
dan 1 bnda yg ak nk buat,wktu konvo nnti ak nk dia tgok ak genggam ijazah..sbb lebih 2 tahun ni,dia antara yg byak bg ak semangat ak study selain ibubapa aku..wlaupn jauh,tp aku rasa dia dekat sgt...
tp......smua dh terlambat....
tak guna membebel byak2...ak bukan dpt dia blik pun...=')
"terima kasih dan sya minta maaf byak2 amer..klu amer terbaca post ni,sorry..bukan niat sya nk blok fb amer..tp sya x kuat nk hdap smua ni dlm msa terdekat...sorry,smlm amer xkeje,msti sbb sya buat amer rungsing kan?..
pesann terakhir,solat jgn tinggal,selalu baca Quran wlaupn sibuk mcm mne skali pun..jdi ank yg baik buat abah dgn ma...
jaga kesihatn,jaga pemkanan,kena rajin bersukan tp pastikan main elok2 jgn smpai tercedera mcm slalu,kaki terseliuhla,tgn skit la....huhu..amer cepat sakit+demam+selsema..
xpa,sya spptutnya xperlu risau sbb dh ad org lain yg boleh jaga amer dgn lebih baik kan...=') "
terima kasih...sya x kan lupakan anda,dan harap awk pun tak lupakan smua kenangan swktu perkenaln kita..ingat nama sya yg pelik ni..=')

No comments:

Post a Comment