Saturday, 30 May 2015

Aku suka satay
Aku suka durian
Aku suka pasar malam
Aku suka selipar
Aku suka nature
Aku suka tgok pokok
Aku suka bau pokok
Aku suka kopi
Aku suka baca artikel yg ringkas dan padat
Aku suka bahasa melayu
Aku suka pergi tempat baru.
Aku suka jeans until now,but try to buang skit2.
Aku suka bangun pagi2 dgn suasana yg sunyi dan aman sbb wktu tu buat hari aku jadi lebih baik.
Aku suka perlis dan langkawi
Aku suka makan nasi goreng tomyam
Aku suka buat apa yang org suka
Aku gembira bila org skeliling gembira.
"Simple make perfect."
5 tahun yg lepas dan hingga hari ini..
Aku tetap yg sama..
Prinsip yg sama..
Kesimpulannya..aku rindu perlis..wahaha!
4tahun,byak sgt kenangan. Susah, payah,sorg2 rempuh kt sna. Hdup kt sna,byk ajar erti dewasa,erti berdikRi,erti susah,erti pershabatn,erti setia,erti kasih syg sorg shbat, dan macam2 lagi..
Dari umur 19 smpai 23,hidup kt tmpat org. Jumpa mcm2 org,mcm2 perangai...
Perubhan masa,prubhan keadaan, prubhn sekeliling...dari org pertma ak knal wktu jejak perlis,smpai org terakhir. Ada yg terpisah,ada yg kekal hingga kini,ada yg bwa haluan masing2...=)
Ini kehidupan.Dunia. Ujian.
Teruskan perjuangan hidup.
Think positive.😊
Cari ketenangan sbb dgn keberkatan hidup dpt dirasa jika hati tenang..
Fighting!(syura pya kata smgt)..😘
*tak sabar nk masuk bulan ramadhan..☺

No comments:

Post a Comment