Tuesday, 28 July 2015

Dear my love~~~
Allah telah temukan kita dgn cara yg unik.
Perkenalan yg unik.
Nama yg unik.
Perjalanan perkenalan yg unik.
Setiap kenangan yg unik.
Saya percaya dan yakin anda mmg hero saya.
Pertama kali anda berjumpa ibubapa saya,walaupn tidak pernah bertemu saya.
Sjak itu terdetik dihati dan tersemat di dalam hati, ''you are the one"
Allah buka hati aku untuk kenal dgn anda.
3 tahun perkenalan tanpa bertemu.
2014 tahun permulaan kita berjumpa.
Hingga hari ini...
aku bersyukur ya Allah..
Untuk bina masa hadapn bersama..
Makin byk dugaan yg kena tempuh...
Saya tau,anda kuat..
Niatkan kerana Allah,ibadah..
Insyaallah smua dipermudahkan..
Tenangkan hati...
Senyum...
Tempoh dengan tenang..
Solat sunat,dan bacaan Al Quran. Itu kunci ketenangan..
Bila hati tenang,smua urusan dpt dilakukan dengan baik.
Susah senang,kita kongsi bersama.
Tangis tawa,kita kongsi bersama.
Jangan simpan,kita belajar utk kongsi semua perkara.
Kita hadap sama2...
Kita ingat mengingati antara satu sama lain..
Kita rancang dan doa bersama-sama...
Insyaallah...
You can do it my dear~~~❤
Saya tau awak hensem dan kuat...
Senyum itu manis..😊

No comments:

Post a Comment