Monday, 27 July 2015

SETIA


lama dah tak search lagu baru..lagu baru dr faizal tahir...liriknya mcm sweet..XD


Selamat pagi sayang ku 
Apa khabar diri mu 
Maafkan andai mengganggu lena mu
 Andai pernah melukakan 
Maafkan ku tak sengaja
 Harus kau dan aku selalu bicara 
Kau tahu kau satunya 
Ku mahu kita selamanya

 Kau dah aku mungkin tak sempurna
 Kau dan aku tahu takkan mudah 
Kau dan aku mahukan sempurna 
Kau dan aku mengharap bahagia 
Setia aku demi diri mu
Setia aku hanya pada mu 

Andai hati mu berubah 
Pasti ku cuba fahami 
Tetap ku melangkah terus berani
 Kau tahu kau satunya 
Ku mahu kita selamanya 

Kau dah aku mungkin tak sempurna 
Kau dan aku tahu tak semudah 
Kau dan aku mahukan sempurna
 Kau dan aku mengharap bahagia 
Setia aku demi diri mu 
Setia aku hanya pada mu 

Terima seadanya
 Perbezaan kau dan aku 
Biar pun apa saja
 Ku percaya kau setia 
Kau dan aku mengharap bahagia 
Setia aku demi diri mu 
Setia aku hanya pada mu 
Setia ku demi diri mu 
Setia ku hanya pada mu 
Selamat pagi sayang ku 
Apa khabar diri mu

No comments:

Post a Comment