Tuesday, 12 January 2016

Akak,makcik,pakcik...dtg sni slalu mintak bukan2..luar keje saya smua tu...zzzzzzzz..

Friday, 8 January 2016

Smua yg sya lakukan kerana Allah...
Sbb Allah yg beri perasaan cinta dan syg dalam diri ini..
Allah yg bukak hati sya utk terima awk..
Mcm2 dh jadi,tp perasaan cinta tak pernah kurang..tak pernah tercalar..
Allah yg berkuasa..Dia tetap teguhkan rasa cinta ini..
Sya syg dan cinta kpd awk ikhlas dari dulu lagi..
Susah senang saya sentiasa ada untuk awak..tangis duka saya sentiasa tggu awak...
Saya tak mintak byak.cukup awak hargai,sayangi saya seorg smpai akhir hayat..dan setia pada sya seorg..
Kerana saya nk jadi satu2nya ketua bidadari di syurga nnti...
#mulakanhidupbaru
#pandangkehadapan
#jadikanperkaralepassebagaipengajaran

Thursday, 7 January 2016

Dugaan mmg byak..Sampai tahap kita mcm tak mmpu nk buat apa2..nk atau tidak kita kena hadap sbb Allah syg kita..
Huda kena kuat..
Amer kena kuat..
Kita semua kena kuat..
Kita sgt beruntung sbb ada ibu dan ma yg sgt hebat..yg terlalu byk tlong kita..
After smuanya dh selesai, itu plak masanya kita sama2 senangkan mereka...=)
Seru tu sampai awal sbb Allah yg telah tentukan...bukan sbb lain...tiada siapa dpt halang takdir dan ketentuan Allah..
Moga dipermudahkan semua..
Menunggu hari yg sgt di impian oleh setiap wanita..=)
Menjadi yg halal dan imamnya...
Ya Allah...ak bersyukur dgn segala yg telah Kau berikan padaku.. Doa yg selama ini aku mohon tiap kali solat hampir termakbul..moga urusan berjalan lancar dan dipermudahkan...=)
Allah telah berikan yg terbaik utk ak..utk keluarga ak...ak bersyukur sgt...Alhamdulillah...

Wednesday, 6 January 2016

Morning..

Arini 7/1/2016...
Bangun pagi, mandi,sarapan,siap2,hidupkan kereta,gerak ke tmpt kerja,kerja macam biasa...
So sunyi sbb budak2 sekolah..nk riuh pn wktu ptg nnti..pagi2 ni cuma ada makcik2 atau pakcik dtg fotostat..
Mcm biasa, pagi2 bukak tv sambil dgr kicauan burung..
Dh nak dekat pkl 11 ni mata pn dh suam2 kuku..mengantuk...
Krik krik plak sbb xde member nk menyembang...
AL ada 10 hari lgi..kna apply semggu awal..so,utk mggu depan,mohon cuti selma 3 hari iaitu 15,16,17..18,19 mmg cuti ak..dpt la 5 hati cuti..
.....
Ak dpt rsekan yg ak mmg xleh duk jauh dgn suami. Ak ni x puas klu ckp kt fon,lgi2 bila ada masalah,..ak xleh fikir dgn baik klu ckp je..ak nk nampak muke..zzz
Nampak muka,bru dpt rasa perasaan sebenar...

Kesimpulannya..nk ckp rindu..
Kbye

Tuesday, 5 January 2016

Moga segala urusan dipermudahkan...amin..

Sunday, 3 January 2016

Pekakkan telinga...
Allah bg dugaan..kita hadap sama2..
Kita kena sama2 kuat..
Kita ada Allah..
Kita ada keluarga yg sentiasa sokong kita..
Ada hikmah disebalik dugaan ini..
Moga dipermudahkan semua urusan...=)
Semoga tahun 2016 penuh dgn rahmat dan keberkatan...
#nextstep