Saturday, 17 September 2016

Hari selasa ni, genab la minggu ke 33 mengandung.. Sejak masuk 8bulan ni, dh mule rse sakit blakang, pinggang..
Dlu sakit kaki je..
Skrg ni, nk tido mmg dh xboleh telentang.. Rse nk patah pinggang..tiap2 30min,msti kena tukar kdudukan tido smaada mngiring ke kanan atau ke kiri..
Kaki plak mmg tiap2 mlm wajib suami urut.. Klu x,mmg tak tido la mlm tu..
Ulng alik keje plak..40min pegi,40min balik..😭
Jalan p keje x sama suami..klu tak,ad la jgak tukang bwak kete..
Duduk xkena,baring xkena,jalan x kena..hahaha...
Gosok baju pun kena duduk..
Mcm ni rupanya rse mengandung..sbb tu syura bawah tapak kaki ibu..
Seharian serba x kena tp tggngjwp kna buat jugak..
Ni blum lgi rse sakit nk bersalin..Allah...
Boleh menangis bile terbace post2 org pasal bersalin..
Kadang2 ni pun air mata mengalir sndiri sbb sakit satu badan..lenguh teramat..
....baby.....jadilah anak yg soleh/solehah..
Tapi bile rase baby gerak2 dlm perut, tendang, aktif... Smua sakit badan tu hilang sekejap.. Rse seronok.. Happy. 😍
Yg best, baby tendang aktif sgt, tp bila papa dia pegang, trus diam.. Nyorok 😁
...

No comments:

Post a Comment